maandag 9 november 2015

Trapkaart kerst

Hallo allemaal,

gisterenavond aan de slag gegaan met de nieuwe kaartenblokken van Studio light.
Wat zijn het toch prachtige afbeeldingen. Ik besloot niet te kiezen om de voorbeelden te maken, maar om er mijn eigen draai aan te geven. Vond de frutseltjes die erbij zaten niet zo heel erg leuk.
Ik was begonnen met het patroon na te maken en er mijn eigen designpapier bij te gebruiken.
Dit is het resultaat!



De materialen die je nodig hebt voor deze kaart zijn:
* kaartblok SW02 en stampWM119 van Studio light
* achtergrond papier winter wishes van Joy crafts
* 6002/0356 hoekjes van Joy crafts
* 6002/2029 hertjes van Joy crafts
Het frame bestaat uit 2 delen namelijk
* LR0240 en CR1333 van Marianne design.
* LR0135 ijspegels van Marianne design
* CED3041 kerstbomen van Creative expressions



Ik hoop dat ik jullie met deze kaart wat inspiratie heb kunnen geven.
Een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie posten