dinsdag 3 november 2015

Gezelligheid en kaarsjes

De kerstproductie is in volle gang. De kerstklok van Dutch doobadoo vind ik geweldig om mee te werken en ook deze keer heb ik hem in easelvorm gemaakt. Heeft altijd een wat luxere uitstraling.


Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
* Kerstklok stencil van Dutch doobadoo
* De afbeelding is van Hobbytheek fotovel 030
De rand om de afbeelding is van Joy crafts 6002/0357
Tekststempel van Joy crafts 6410/0117
Het boompje van Creative expressions CED3041
De sterretjes zijn van Marianne design CR1226
en de tekst Winter is van Joy crafts 6002/2033


Hoop dat ik jullie met deze kaart weer heb kunnen inspireren. Ik wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende keer.

                                                                    Liefs Judith




2 opmerkingen:

  1. Heel mooi easelkaartje geworden. Ik ben ook maar direct volger van je blog geworden . Je maakt mooie kaarten. S6 bij Ddbd .
    Groetjes Giovanna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi,vindt dit toch wel mijn favoriete kerstkaart dit jaar!groetjes,mam xx

    BeantwoordenVerwijderen