donderdag 12 november 2015

Happy bday

Hallo allemaal,

verjaardagskaarten voor kinderen zijn zo leuk om te maken. Leuke vrolijke kleurtjes en schattige afbeeldingen. Gisteren een kaart gemaakt met de nieuwe Dutch doobadoo stencil.
In dit kaartje heb ik heel veel leuke Joy crafts producten verwerkt. Kijk hieronder voor een totaal overzicht van de materialen.


De kaart heb ik gemaakt met de Dutch doobadoo frames vierkant ornament, nummer 470.713.11. Deze heb ik de eerste keer overgetekend op een dubbel gevouwen A4tje en  daarna nogmaals in zijn geheel uitgeknipt. Als je aan de onderkant 1 mm er vanaf haalt, blijft hij ook nog staan.
Voor de versieringen heb ik de volgende materialen gebruikt.

                                                * COL1378 baloons van Marianne design
                                 * CR1225 hart van Marianne design (achter de afbeelding)
                                                * 6002/0277 vlaggenlijn van Joy crafts
                                                *6002/0253 hartjes rand van Joy crafts
                                                   * 6002/0324 postzegel van Joy crafts
                                                * 6410/0317 tekst stempel van Joy crafts




De roll-up bloemetjes heb ik gemaakt van de 6002/0385 roll-up roses van Joy crafts
De blaadjes zijn ook van Joy 6003/0026.

Hoop dat jullie het allemaal weer een leuk kaartje vinden en dat ik jullie heb kunnen inspireren. Ik wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie posten