donderdag 22 oktober 2015

The magic of Christmas



Hallo allemaal,

gisteren avond ben ik aan de slag gegaan met mijn nieuwe mal van Die'sire.
Ik zag deze mal afgelopen zondag op de beurs in Venray en was meteen verkocht.
Bij deze wil ik jullie mijn resultaten laten zien.



Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt:
Als eerste voor de randen de Die'sire edge'ables Christmal bow. Is hij niet prachtig!
Voor het middenstuk heb ik gebruik gemaakt van Marianne design LR0351  en de CR1333
die ik met foam tape op elkaar heb geplakt.
De tekst is van Joy crafts 6410/0338 tekst banners.


De volgende kaart is weer op dezelfde manier gemaakt alleen een andere layout.



De materialen van deze kaart:
De randen weer gemaakt met de Die'sire edge'ables Christmas bow.
De kerstboom is van Creative expressions CED3041
Marianne design mallen: CR1343 klokjes, CR1333 ovaaltje en LR0385 randje onderaan.

                                                           
                                                 Hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren.

                                                                              Liefs Judith
                                                        

3 opmerkingen: