donderdag 22 oktober 2015

Jingle bells

Hallo allemaal,

vandaag wil ik jullie mijn nieuwe kaart laten zien. Ik heb gebruikt gemaakt van de nieuwe
Dutch doobadoo kerstklok. Is hij niet fantastisch!!



Ik heb ervoor gekozen om deze kaart in easelvorm te maken, zodat de kaart makkelijk kan
blijven staan. Binnenkort zal ik deze kerstklok ook nog in een andere variant maken.



De bloem heb ik gemaakt van de Noor design mal 6002/0157.
De randje ervan heb ik met distress inkt gekleurd.
Het frame achter de afbeelding is van Joy crafts 6002/0356 en
voor de takjes achter de bloem heb ik gebruik gemaakt van
de mal Holly leaves & pine branches  45.9920. van Leane Creatief.


Het label heb ik wederom gemaakt van Joy crafts 6002-0356, alleen heb ik dit keer
de mal 2 keer uit gesneden en de buitenste swirls er vanaf gesneden. Daarna een stukje wit linnen papier op maat geknipt en er overheen geplakt.
De tekst is ook van Joy crafts 6410/0338 tekst banners.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren!
Liefs Judith











2 opmerkingen:

  1. hey Juudje.....heel mooi gemaakt allemaal en ik wens je heel veel s6 met je kaarten. En nu kan ik af en toe mooi je tips bekijken en eventueel maken. Thanks en big hug.....veel liefs, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi judith ... Via ddbd blog bij jou terecht gekomen. Heb eens lekker rond gekeken op jou blog. Erg leuk wat je allemaal maakt. Deze kerstklok is erg mooi geworden. Leuk idee om het op die manier te gebruiken. Ik zal zeker eens vaker langs komen op je blog!! Groetjes Giovanna .

    BeantwoordenVerwijderen