zaterdag 24 oktober 2015

Jingle bells 2

Hallo allemaal,

leuk dat jullie weer even langs komen op mijn blog. Vandaag wil ik jullie mijn andere variant laten zien van de Dutch doobadoo kerstklok. Deze kaart heb ik voorzien van een lintje waardoor je hem kunt ophangen. Ik zal even uitleggen hoe je hem moet maken. Het is eigenlijk heel erg simpel.




Je neemt een A4 en vouwt deze dubbel. Vervolgens leg je de kerstklok over de dubbel gevouwen rand, zodat het bovenste deel van de klok komt te vervallen. Plak de mal vast met wat tape en kijk of hij helemaal recht ligt. Teken hem over en knip uit. Daarna teken je de mal nogmaals op een ander stuk papier en knip deze weer uit. Neem een stuk lint (dubbel) en plak deze goed vast op de voorkant van de dubbele kerstklok. Plak de enkele klok er precies overheen. Je lintje is nu mooi weg gewerkt en je hangende klok is klaar.
Heel veel knutsel plezier!

Liefs Judith


























Geen opmerkingen:

Een reactie posten