dinsdag 23 februari 2016

Crazy bird ideeën 1

Hallo allemaal,

een tijdje geleden kwam ik deze grappige crazy birds tegen en ik was meteen verkocht. Veel te leuk om te laten liggen en dus maar eens even goed in de buidel getast. 
Om jullie wat inspiratie te geven zal ik komende tijd een aantal voorbeelden laten zien.
De mogelijkheden zijn eindeloos, zeker met de accessoire set van crazy birds.




Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de leuke Dutch doobadoo mok mal.
Zoals jullie kunnen zien heb ik deze mok nu als bierpul gebruikt. Leuk om hem te vullen met bierworstjes. De vlaggetjes zijn van Joycrafts 6002/0277. De tekst "biertje"is afkomstig van Marianne design PL1518. Boven aan de rand heb ik wat foam clay gedaan.

Hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden.
Tot de volgende keer.
Liefs Judith

Geen opmerkingen:

Een reactie posten