zondag 3 januari 2016

Pupkes Cakehouse ovenwant

Hallo allemaal,

al een hele tijd had ik dit ideetje in mijn hoofd,alleen nog geen geschikte gelegenheid gevonden om hem uit te werken. En afgelopen week was er opeens een gelegenheid. Mijn lieve collega is afgelopen week haar taartenbedrijfje begonnen en dus verdiende dat een speciaal kaartje. Ben natuurlijk meteen aan de slag gegaan,met dit als resultaat.



Voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van de volgende materialen.
* Dutch doobadoo want.
* 6002/0307 bakgereedschappen van Joycrafts
* 6002/0356 frame van Joycrafts (deze heb ik 2x gebruikt en de zijkanten er vanaf geknipt)
* 6410/0078 alfabet stempel van Joycrafts.
embossingpoeder voor de letters.

Hoop dat jullie heb kunnen inspireren om de want voor een ander thema te gebruiken.
Tot de volgende keer.

Liefs Judith

1 opmerking: