dinsdag 1 december 2015

Swingcard uiltjes



Hallo allemaal,


vandaag wil ik jullie mijn swingcard laten zien. Gemaakt van de leuke swingcard mal van Dutch doobadoo. Had hem al een paar weken liggen, maar nu eindelijk mee aan de slag gegaan.




De materialen die ik voor deze kaart gebruikt heb zijn:
* LR0205 hekje van Marianne design
* LR0379 kerstboom Marianne design
* CS0945 kerstliedjes stempel van Marianne design
* YCD10012 kerstballetjes en hulstblaadjes van Yvonne creations
* 115633/0131 sneeuwkristal van Craft Emotions


Ik heb ervoor gekozen om de achterkant van het swing gedeelte ook te bewerken.
Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van het oh zo schattige uiltje van Marianne design.
* COL1357 uiltje
* LR0206 klimop van Marianne design.

Zou het leuk vinden als jullie me laten weten wat jullie ervan vinden.
Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag en tot de volgende keer

Liefs Judith











Geen opmerkingen:

Een reactie posten